Ta tillbaka

Jag tog tillbaka Uppsala och restaurangen. Förra året kom X med och det var fruktansvärt. Han satt och tittade på matchen, han åt vid mitt bord. Men jag TOG tillbaka det i år. Det känns inget. Det känns bara bra nu. Jag fick precis ett sms från X där han skriver att han vill ha tag i sonen. Jaha..... Jag hälsade son det. Son har kompisar här, de tittar på film. Jag tror att de är döva så högt har de. Dotter spelar in något på sin telefon. Igår hjälpte hon mig med instagram och få fick jag höra att jag inte kan ta kort, har fula ramar och kan inte sätta musik till filmen, taggar fel osv fast hon skrattade så åt att jag är så gammal! JAG, gammal..... NEJ! 😉😉😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0