Ledig dag

Ledig idag. Sov länge för att vara mig. Skilsmässan har ju gett mig sömnproblem eller rättar sagt X. Son och jag har köpt skor och ätit lunch medan dotter tränade mindre barn i fotboll. I morgon ska vi till kyrkogården och sätta ljus. Jag fick ett dödsbud idag och det var inte en nära men när till min nära. 😞 Jag fick mig en skopa av X idag med. När hans argument tryter så kommer de mest elaka saker ur honom. Han borde söka hjälp. Son vill inte ha med honom att göra och tyvärr så måste jag ha med honom att göra då vi har barn ihop. Jag hoppas så att spådomen är sann.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle vilja vända på de. Ge honom en skopa ist. Blir så förbannad över hur folk blir behandlade :( hur kan man med att trycka ner någon påse sättet. Som du säger. Han behöver hjälp! Kramar <3

2013-11-01 @ 08:31:03
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Hoppas det löser sig, trist att x ska behöva vara så elak, att han itne kan släppa allt å göra det bästa av situationen, styrke kramar!!!

2013-11-06 @ 07:07:37
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0