Må bra

Jag mår bra i kroppen. Känner att min löpning och magutmaningen och squatsutmaningen går fint. Men i mitt huvud maler frågor, undringar.
Vad är det för mening att jag ska må såhär? Finns det en plan för mig?
Jag vet att jag mår bra utan honom ( har klarat mig ett år utan honom förut)
Jag har varit på banken och hos advokaten idag. Bra möten. Skönt att få reda på allt det juridiska. Så nu vet jag vad som gäller om X börjar. Advokaten tar sig an mig om jag behöver.

Omger mig bara med fina människor, fint hus på onsdag.
Det ska jag vara tacksam över.
Måste ändra mitt tänkesätt.


Kommentarer
Postat av: Tackan

Fakta är bra att ha, det verkar vara en djungel med reglerna kring skilsmässor . Snart är du på plats i ditt nya hus

2013-05-02 @ 20:34:06
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0