Ingen tid alls

Jag har så mycket att göra på jobbet. Nu på väg till en föreläsning mellan 18-21. Igår var det styrelsemöte och i morgon är det klädköp till son.
Han slutar ju nian och vi ska köpa kostym. Lördag är det match med dotter. Söndag kanske jag kan pack upp mer, städa osv.
Jag har de bästa i mitt liv och är så jättetacksam för det.
Gjorde 220 benböj när jag borstade tänderna igår kväll. Känns i benen idag. I morgon kväll ska jag äntligen ut i löpspåret igen!
Magutmaningen går inte så bra tyvärr men nästa vecka är det nog lugnare.
Eller nej, då ska det planeras bal och säkert några saker till. Måste lära mig att prioritera.
Jag och X har en lite bättre relation nu. Hoppas att det håller i sig bara.


Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Jäklar va duktig du är med benböjen! Vad är det för magutmaning?

2013-05-18 @ 17:53:13
URL: http://ztorzillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0