Nu är hon hemma

I dag kom dotter. Nu ska vi bygga upp vårt förhållande. Jag ska få henne att förstå att jag inte är den dumma utan att prata skit om pappa.  jag tänker inte lägga mig på samma nivå som honom. Nu har jag haft två st skit år och fan att 2014 ska bli mitt. Jag är ju spådd kärlek och tror innerligt på det. Jag har ju en i min närhet men jag är nog för bränd just nu. Jag har fått reda på så mycket lögner och skit som X har sagt och gjort så jag fattar inte hur han kan leva med sig själv. 
Jag har julledigt från träning nu och den 7 januari  då börjar det igen. Långpromenader och vara med vänner och familj, sova prioriteras nu. 
Jag tror på karma och allt löser sig men troligen inte som man tror. What goes around comes around. 
Det tror jag på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0