Måndag

Nu har jag jobbat klart för idag.
J höll på idag, om jag bara ville ha honom så skulle jag göra honom så lycklig. Ja, varför inte? Jag är inte redo ännu. Jag är inte som X, kasta sig in i ett nytt förhållande. Jag tror att man kommer att jämföra. Gör man? Jämför man? X och jag är klara med varandra praktiskt men jag tror inte känslomässigt . Jag är inte det iallafall. Jag tycker inte om X på det sättet men jag är ju inte klar ännu. Vi har barn ihop.
Jag vill bara vara fri! Fri att älska och vara en lycklig människa.
Så djupt det blev....,


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Du känner när du är redo för något nytt, jag har ofta varit snabb in i ett nytt förhållande och det är nog svårt att låta bli att jämföra oavsett hur lång tid det tagit mellan förhållandena. Det ordnar sig!

2013-04-09 @ 22:24:26
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0