Sjukt barn igen!

Vad är detta? Barnen blir sjuka hela tiden. Nu är det dotters tur. Hon är hes och har ont i halsen. Son ska till skolan i morgon iallafall. 
I dag har vi bakat macroner med nutellasmörkräm. Igår hade jag min älskade vän hos mig. Hon är klok som en bok och det är så skönt med folk som känner en, som har varit med under alla dessa år, som stöttar men även kan säga när hon inte tycker som jag. Behöver ju höra det när man tycker synd om sig själv 😉
Yogan kanske jag måste ställa in beroende på hur dotter mår. Säga vad man vill om dotter och hennes utbrott på mig, när hon inte mår bra då är mamma bäst! 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Hems vår och vinter med baciller, jag sitter också laddd igen, och bogge hostar i sömnen, har inte tid ork och lust med en sjukvända till... Suck!

2014-03-25 @ 19:05:58
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0