Helg

Ledig fredag. Jag och dotter har varit och handlat. Jag är så glad att jag får dottertid i pappaveckan. 
En vän har rekommenderat House of Cards så jag har nu sett alla avsnitt. Så bra var den. 
Jag och son har haft kvalitetstid mellan hans arbetspass. Jag och bästa har städat min bil, fick lite skäll. 
Har varit på kalas oxå där kusinen ska få barn vilken dag som helst. Jag får snart en bebis att pussa på. Nu när mina barn är så stora så ska det bli roligt att få låna en bebis igen. NEJ! Inga fler barn här. Jag är nöjd med de jag har.  Det är jobbigt att vara ensamstående mamma till son och halvtidsmamma till dottern. Tyvärr ingen förbättring på pappa/ son fronten. Jag kan inte förstå pappans prio. Men det får jag leva med. 
Nu väntar bästa på mig....

Kommentarer
Postat av: Anna

Så mysigt ni haft de <3

2014-03-03 @ 10:00:07
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0