Fredag igen

Fredag igen! Denna vecka har gått superfort. Har dottern som är i sin tonårsperiod. Ena minuten glad och andra så arg. Det tar fruktansvärt på mig. Det värsta är att hon är elak mot sin bror. Jag sms X och skrev att han måste stötta mig i det här med barnen. Det hoppas jag verkligen att han gör. Litar inte på det dock. Fick reda på att han hade lämnat dotter helt ensam hela förra helgen. Ingen vuxen var tillfrågad om tillsyn av dotter. Blir galen! Jag skiter fullkomligt i vad han gör men inte lämnar man en 13-åring ensam utan någon vuxen att kontakta? Jag vet att han tror att jag är intresserad av vad han gör. Men NEJ! Jag fick åka och hämta dotter efter en hockeymatch då X inte kunde lösa att hon kom hem. Återigen lyser hans ego igenom. 
 
I dag har jag ätit lunch med bästa och jag är så glad för det. Ikväll ska dotter på fest hos en kompis ( ja, båda föräldrar är hemma) senska jag vara med bästa och bara vara! 

Kommentarer
Postat av: A-J singellivet

Åh vad trist att höra att han inte hjälper till... Hoppas det löser sig!

2014-03-21 @ 20:24:13
URL: http://singellivets.blogg.se/
Postat av: Anna

sänder massvis med kramar. Du är stark <3

2014-03-21 @ 22:08:59
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0