Bättre dag som tur var

En bättre dag blev det i dag. Jag har så mycket att göra på jobbet och nu är dotter hemma. Son och X träffas inte fortfarande och jag hamna i mellan. Båda tycker att jag står på den andras sida och hur jag än gör så blir det fel. Jag tror att det här inte kommer att lösas. Kanske när son blir vuxen. Det är en sorg hos mig men X har ju valt sin nya före son. Nu efter mer än ett år kommer X på att han har en son. Jag önskar att hon var en person som ger X utrymme att träffa son men hon är ju hos X jämt så...... Son vägrar ju att träffa X och henne. Han är 17 år. Jag har läst på om umgänge osv. Det är barnen som bestämmer medan föräldrarna gör allt för att barnet ska ha kontakt med båda. Det gör jag. Hela tiden men det är svårt när X inte prioriterar son och favoriserar dotter. Träning: Har träningsvärk i dag för innebandyn i söndagskväll. Plankan och benböj gjorde jag ikväll. I morgon är det öppet hus så jag jobbar sent.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så dumt det kan bli och det är ju inte klokt att man väljer andra före sina barn.
SKönt ändå att du fick en bättre dag <3 kram

2014-01-23 @ 09:13:10
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0