Konstigt

Vi pratade om det i dag. Facebook och instagram. Man lägger ut hur lycklig man är, vad bra man är, eller hur dåligt man har osv. 
Jag försöker att lägga ut när jag verkligen menar det. Nu efter X tjejs snokande så känns det olustig. J sa att jag skulle stänga instagram men varför? För att hon tittar? Låt henne göra det då. Förhoppningsvis så kan hon sluta tro på X lögner om mig. Att jag inte är psyksjuk som han troligen har sagt. 
Jag har en vän på FB som har ett eländigt liv om man läser hennes statusar och en som barn som aldrig bråkar, en man som bara köper presenter hela tiden osv. 
Jag vet att de inte har det så illa eller så bra. Är det ett bekräftelsebehov vi alla har? 
Jag tänker efter nu innan jag lägger ut. 
Jag har en vän vars dotter är utanför och det märks så på barnens instagram. Hon är bortklippt från bilderna, inte taggad osv.
Jag lägger inte ut kyssbilder, jag älskar digbilder då mina barn inte känner honom ännu. Jag vet att barn snokar om sina föräldrar lika så som vi föräldrar snokar om våra barn. 
Det är min åsikt idag, i morgon kanske det är en annan åsikt. 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Klokt. Jag tror folk lägger ut på tok för mycket utan att tänka efter FÖRE...

2014-02-03 @ 13:59:55
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0