Hur är det möjligt?

Bråk fortfarande. Hur är det möjligt? Dotter ska åka skidor med X och jag får inte veta vilken tid hon ska åka för det har jag inte med att göra för att jag bråkar jämt! Jag snokar och är intresserad av hans liv, jag är en hora. 
 
1. Vi har gemensam vårdnad. Det är hans skyldighet att säga saker som rör dotter. 
2. Jag bråkar inte men blir väldigt arg när han ljuger och inte säger sanningen.
3. Hora??????
4. Jag är sååååå över vad han har för sig i sitt liv. Jag BRYR mig inte!!! Han kan flytta till världens ände, gifta sig, skaffa barn, jag BRYR mig inte längre om hans liv. Är inte avundsjuk, svartsjuk osv. Tycker att det är så skönt att jag slipper honom. 
5. Det är skillnad på son som är 17år och vill inte ha så mycket kontakt med pappa och dotter som är 13år som delar sin tid mellan oss. 
 
Jag har massor med bra personer i mitt liv. Han tillhör inte den skaran alls! 
 
blir så trött! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Jobbigt :-/

2014-02-22 @ 17:02:16
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Marie G

Vid gemensam vårdnad är han skyldig att uppge hur länge barnet skall vara hos honom och du ska ha klara besked om när hon är hemma.
Hans svar beror endast på omognad och "straff".
Ring Familjerätten. Det hade jag gjort. Ett möte där och han får raka rör om hur överenskommelser ska se ut. Lycka till!

2014-03-22 @ 04:20:40
URL: http://daysleeper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0