Söndag

Jag älskar mina barn! 
Tänk att inte ha kontakt med sina barn för att man har valt sin nya före barnen. Sådant händer inte i min värld. 
Jag vet att det låter hårt men jag kan inte förlåta honom för vad han har ställt till med med sonen. 
Jag har verligen försökt. 
Jag älskar min familj och min släkt. Alla ställer upp, stöttar, ser till att jag inte går ner mig i bitterhet och hat ( som jag har lätt att göra) när allt känns skit. 
2014 ska bli mitt år! 
Mitt nyårslöfte ska vara ta hand om mig och de som står mig närmast, sluta vara feg, sluta jämföra HAN med X. Han är så mycket bättre än X. 
Att skilja mig från X är/ har varit jobbigt men ändå det BÄSTA jag gjort!!!

Kommentarer
Postat av: Michael

Upptäckte din blogg idag och vill bara säga värme till dig. Kram

2013-12-30 @ 09:41:00
URL: http://separation.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback