Tisdag

Det är mycket nu. I går var jag och son och skulle köpa en iPad som han sparat ihop till. När han betalar så tyckte jag att det var så lite, han köpte ett fodral oxå. Mycket riktigt, hon hade glömt att ta betalt för ipaden. Jag tyckte att vi skulle gå fortare och sätta oss i bilen och köra hem. Kom igen, en gratis iPad! Men min laglydiga son gick tillbaka och betalade! Sen fick jag höra, - mamma, karma, jag trodde att du hade uppfostrat mig bättre.....
ja, jag erkänner, hade det varit jag så hade jag INTE gått tillbaka!
Men jag är stolt över min fina son! (Lite grinig fortfarande kanske ;-) )

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Fint av din son, själv vet jag ärligt inte hur jag skulle ha gjort.... tål att tänkas på ;-D KRAM KRAM

2014-04-09 @ 19:21:06
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0