Kan inte skriva om allt jag vill

Jag skrev ett argt inlägg men kan inte lägga ut det. Mina känslor tar över. Vill bara ösa ut all jävligt men det är inte rätt så jag får bara andas in genom näsan och ut genom munnen! 
Det här var ju en motivationsblogg från början. Jag skulle träna, äta rätt osv. Men livet kom mellan och det blev en ventilationsblogg som nu blivit en bok. Jag har ju en annan helt hemlig som jag skrev på när det var som värst och i och med boken så har jag läkt, jobbigt som attans att min bokmänniska har läst, korrigerat, gett feedback osv. En människa har jag blottat hela min själ för utan ljug. Ljuga är jag bra på för mina nära. Vill inte att de ska veta hela min skam, skuld och allt men det finns en människa som vet allt och den har min bok. Läskigt som sjutton! 

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Boken kan vara ett steg i rätt riktning för att bli hel igen! Fortsätt skriv :) träning kan dock hjälpa till att undvika en depression. Kram

2014-11-02 @ 07:38:58
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Boken kan vara ett steg i rätt riktning för att bli hel igen! Fortsätt skriv :) träning kan dock hjälpa till att undvika en depression. Kram

2014-11-02 @ 07:38:59
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0