Städa

Tänk, vad jag inte tycker om att städa. Det är ett av det värsta. 
Men nu är det städat och klart. Son jobbar och jag har bara en lugn dag. Bästa jobbar i dag så vi ses inte i helgen. 
Jag fick hem hundarna och den lilla var jättekonstig. Jag pratade med vetfrimärken och det kan vara så att han inte klarar av att vara borta från sitt hem flera dagar. Jag pratade med X och hoppas att han fattar. Nu är hunden som vanligt och har varit det sen han kom hem. Skönt! 
Snart är det jullov och jag har tagit ledigt hela jullovet. 
Son fyller ju 18 nästan direkt efter nyår, jag har snart en 18-åring!!!
hur gick det till? 😄

Kommentarer
Postat av: anna

stackars hund <3
Ja, tiden bara springer iväg. Jag har snart en 6-åring här hemma :D kram

2014-11-23 @ 17:47:43
URL: http://coachingbyanna.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Ja även jag har lagt in om långledigt över jul, något jag VERKLIGEN ser fram emot! Ha en fin kväll!

2014-11-23 @ 20:18:44
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0