Jobbar

Är på jobbet nu. Ska snart äta. 
Badrummet är nästan klart nu! 
Det blir så fint. Dotter kom hem igår. Det känns så bra att ha båda hos mig. 
Mina barn är de som hjälpt mig att överleva när det var som mörkast. Jag hade dagar då jag på allvar övervägde att inte finnas på jorden. Sen som tur var hade jag barnen och min familj, vänner. X är verkligen inte värd min energi, han är inte värd något i mina ögon. Jag känner inget för honom, jag tycker synd om honom ( son vill ej träffas) mm. 
Det är en skön känsla! 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Skönt att du känner så <3 Då kan allt bara bli bättre! :-D

2014-03-05 @ 09:43:28
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0