Helg

I går blev vi förvisade från vardagsrummet. Son och gänget tittade på film. Ljudet var så högt så man kan tro att de har fel på hörseln :-) Var och varannan helg har jag ungdomsgård här hemma. Jag är väldigt glad över att jag har ett hus där barnen tycker om att vara med sina kompisar. 
I dag jobbar son och  jag och bästa har bara varit. Njutit av vädret. Ja, städat har vi ju gjort tyvärr. Byggdamm överallt. Snart är badrum2 klart! 
 
Jag har ju gym på jobbet och i torsdags körde vi ett stenhårt pass. Jag fullkomligt hatar utfall men körde hårt med det. Har nu ont! 
Snart ska jag hämta son och sedan kommer det folk på middag. Vi ska grilla och jag har gjort en marinad på chili, lime mm. hoppas att det blir gott. 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Så skoj att barnen vill vara hemma å ta hem kompisar, det är ett gott betyg som du ska vara glad för <3

2014-04-01 @ 07:44:15
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0