Skolavslutning mm

Fint paket fick jag ❤️
Avritad blev jag också ❤️ Det är väldigt intensivt att jobba i skola innan avslutning. Mina fina studenter. Många tårar blev det. Blev hembjuden till en av mina elever på studenten och vilken mat! Så gott! Jag älskar plockmat och de hade gjort så mycket och så gott. Son hade skolavslutning och hade bestämt att han och kompisarna skulle vara i X stuga på kvällen. Jag litar på son och han gjorde mig inte besviken. Han är en fin son. Dotter var så söt i sin vita klänning. Mina finaste ❤️. Jag är så stolt över mina barn. Fina betyg också fast vi har haft ett helvetesår. Jag stiger ju i graderna nu på jobbet och det börjar på måndag. Ser fram mot de nya utmaningarna.

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Så skönt att det går bra för barnen å att de gör dig stolta <3 Lycka! KRAM

2014-06-15 @ 11:09:57
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anna

Så underbart! <3 Kramar

2014-06-21 @ 10:00:08
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0