Lata dagar

Det har vi. Sol och varma vindar. Grillad mat och barn. 
Jag ska hämta dotter på lördag och vi åker tillbaka på söndag till landet. Då har jag båda barnen äntligen! 
i morgon ska jag träffa bästa en kväll. Bara en kväll sedan är det barnveckor och jag ska bara vara med dem. Sola, åka båt, äta på skärgårdsrestauranger. 
Son har valt även denna sommar att inte tillbringa några dagar med X. 
Jag umgås med mina systrar, min släkt. Det är ljuvligt att slippa pressen som jag har haft i alla dessa år. Nu tar vi dagen som den kommer, ingen som tycker illa om de jag tycker om, inget bråk om skitsaker. Jag är väldigt tacksam för att jag slipper allt detta. 
 Det här är en väldigt bra bok. 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack snälla <3
Låter härligt och tack för boktipset :P

2014-07-19 @ 21:46:23
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0