Hemma över helgen

Vi åkte hem i fredags. Son skulle köpa en ny dator och nu sitter jag och väntar på att dotter ska komma. Äntligen kommer hon till mig och i morgon bär det av till landet för semester. Det ska ju bli 30 grader och vi ska sola, bada, åka båt. 
Jag älskar att vara på landet, förut gillade jag inte att vara där med alla krav som X hade. Inget X, inga krav. 👍
Det var som min vän sa (hon har gått igenom liknade) - var glad över att du inte är med i hans film mer. Ja! Det är jag. 
Jag har mina dalar fortfarande, väldigt svårt att lita på att människor VERKLIGEN gillar mig och vill vara med mig, älskar mig. Att de inte ger upp fast jag är svår. Det är jag så tacksam över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0