Helt makalöst

X tjej gillar ett foto på min instagram. Misstag? Ja! Nu vet jag att hon snokar. Om det var ett kort på dotter som hon känner så kanske jag skulle förstå men detta är på mina kusiner. Får se hur länge det tar innan hon fattar vad hon har gjort? Skrattretande i allafall. Jag ser inte vad varken X eller tjej gör då jag ej är intresserad överhuvudtaget längre. Jag är likgiltig för X. Han är pappa till mina fina barn och det kommer jag alltid vara tacksam för men vad gällande X som person så är han bara likgiltig för mig. Bryr mig ej om honom som person. Nu till något trevlig: Jag har varit hemma hos bästa i dag. Mycket vänner och skratt. I love you ❤️ Son är hemma och tagit hand om hundarna. Så skönt att ha son som hjälper till så mamma kan ha ett socialt liv! 😉

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja jag måste skratta, pinsamt avslöjade att hon snokar, skönt att du gått vidare, gläds så med dig! KRAM

2014-02-01 @ 13:51:34
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Anna

men oj =( Kramar till dig!

2014-02-01 @ 19:49:13
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0