Badrum, påsklov och bästa!

Badrummen är klara! Allt är så fint. Jag jobbade i dag men i morgon är det ledigt. Jag har försökt prata med son om hur han ska göra i sommar med pappa och kommer ingen vart. Så en sommar till med semester med son. Bästa får vänta eller så får vi se. 
Jag fattar inte hur man kan vilja vara utan sin son, bokar resa tillsammans med dotter bara. Jag önskar att han tar sitt förnuft till fånga och verkligen är där för sonen. Ett halvår till sen fyller son 18år och då är det svårt att tjata, gnälla, muta honom till att se sin pappa. Men jag har förlikat mig i att X valde sin tjej före allt för snart 2år sedan. Det får han stå för. ( och hon)
Ska snöra på mig springskorna och köra intervaller nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0