Skrivkursen

Ja, jag går ju på den. Den är helt fantastisk. Mycket trevliga människor och så lär jag mig så mycket. Det är på distans så vi "träffas" en gång i veckan med chatt och sen så kan man läsa de andras texter och få feedback på sina egna. Jag har lagt ut min personliga början på mitt liv. Är lite spänd på vad de andra ska säga. Kanske det blir en bok tillslut. X är som vanligt. Inget nytt där tyvärr. Sitter nu i bilen för att vänta på son som har fått jobb. Son vill fortfarande inte träffa X. Så inget nytt där heller. Jag har haft en fin solig helg med vänner och mycket kärlek. Jag ska nog gå och spå mig. Min mamma hade varit där och hälften av tiden hade spåtanten pratat om mig och X. Vet inte om jag tror på sånt men måste nog testa.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Vad kul med skrivarkurs:-)
Hoppas det fortsätter bra.
Min syster spår i tarotkort och har väl spått mig tre gånger tror jag.
Väldigt mycket har slagit in. Hon prickade in när jag skulle träffa min man bla:-)
Så kan dom spå så är det spännande tycker jag.
Kram

2013-10-13 @ 22:31:00
URL: http://smulgubben.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0