Att skriva en bok

Det går sakta men säkert framåt. Skrivkursen ger mig så mycket. Det är svårt att skriva om sitt liv men befriande på ett sätt. Jag var och spådde mig och mycket stämde. Jag hade satt på mig stenansiktet för jag är väldigt lätt att läsa av har jag hört. Hon sa saker som hon inte kan veta. Det kommer att hända bra saker för mig fast inte förs efter jul. 😉 Om det stämmer så kommer jag bli väldigt glad. Jag är ledig i morgon och ska bara ta det lugnt. Känns som att jag jobbar jämt. Jag är bjuden på fest och vi tjejer ska gå ut och en resa är inplanerad så i november kommer det att vara fullt upp av trevligheter!

Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt med trevligheter att se fram emot, å spännande att se vad som händer efter jul! :-D KRAM

2013-10-31 @ 06:54:01
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0