Valborg

Tänk om alla visste vad som har hänt i mitt och X liv. Jag menar allt nu. Kanske ska skriva en bok om allt.
Jag har en avsky näst intill hat mot honom.
Jag skrev: tack för att du har förstört mitt liv. Hoppas att du är nöjd.
Det är så jag känner.
Jag måste komma över den avskyn mot honom.
Jag vet inte om jag tänker rationellt eller med känslor. Vissa sår sitter så djupt.
Psykologen sa att mina känslor styr mig. Det finns några punkter som X trycker på och det bara smäller i mig.
Jag har bett om ursäkt i massa år, täckt för honom, ursäktat honom, ljugit för att han har bett mig. Ingen får tycka illa om X.
Nu ska vi inte ha kontakt och jag har skaffat juridisk hjälp.
Jag hoppas att han är nöjd för vad han har gjort mot mig i alla år.
Nu slänger jag min offerkofta.
Ser fram mot ett nytt liv utan X i det.
Han kan leva med den nya ( hon kommer ändå alltid vara den andra kvinnan)
Så, nu fick jag ur mig det här och om X läser det här så kommer han säkert att polisanmäla mig för förtal. Det har ju hotat med förr men jag står för vad jag känner.
Det blir en bättre dag i morgon än idag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan bara föreställa mig, men de måste vara sjukt jobbigt. Sänder massvis med kramar till dig. Du är värd bättre <3
Nu ligger alla övningar ute på bloggen, nu köööör vi!

2013-04-30 @ 22:26:06
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Tisse

Med tiden inser man en sak, ingen människa som man avskyr är värda det! För vem mår dåligt av att jag avskyr? Inte mottagaren i allafall, då denna går vidare medan jag lever med hatet inom mig. Så vem mår dåligt? Den som hatar. Att unna en annan människa detta är något jag undviker. Jag tänker i stället, HANS FÖRLUST :) Han får aldrig igen en som mig. Så tittar jag på allt bra jag är och stärker mig. Det ger mig kraft att ge mig ut i vimlet och härligheten att leva igen. Det bästa tipset är, sätt dig ned gör en lista över DINA drömmar och mål. Ge Dig den på att förverkliga en i taget. min lista bestod i att:
ta MC kort nu e det gjort, hade alldrig blivit gjort i förhållande med han, alltså utan honom nådde jag en dröm!
resa till New Zeeland, sagt och gjort, ännu ett mål en dröm som jag nu fått uppleva inte p.g.a. honom utan p.g.a. inte honom.
Utvecklas som männsika våga gå vidare i arbetslivet och öka mitt självförtroende byta jobb. Sagt och gjort, det dåliga självförtroendet vilket han tryckte Dit försvann med han när han gick. Nu har jag ett jobb som passar mig mycket bättre och jag stormtrivs.

Inget av detta hade blivit verklighet med honom, så gissa om jag är glad för hans svek... Tack för det...

Svar: Tack! Jag behövde höra det just nu!
Annika Bauman

2013-05-01 @ 09:53:12
Postat av: Kattis

Åh. Det finns så mycket puckade människor där ute. Som manipulerar och ljuger. Man får glädjas åt att man kommit ifrån dom, och åt att man är ett gäng erfarenheter rikare. I framtiden vet man förhoppningsvis lite bättre vad man ska undvika i andra människor.. :) kämpa på bara!

2013-05-01 @ 23:02:50
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0