Ryggen

Jag är trött i ryggen. I morgon ska jag få massage. Hoppas att det släpper då. 
Jag är inne i en period då jag inte kan sova. Jag vet att det beror på son och X. Deras bråk, son mår dåligt. Jag fullkomligt hatar det! Hur ska jag göra för att hjälpa son? 
Det är mycket roliga saker som händer nu. Fester, grillpartyn mm. Sådant som vi aldrig gjorde. Det gör mig ledsen när jag tänker på vilket liv jag levde. Levde för barnen och X. Gjorde inget för mig själv ( X var ju aldrig hemma, så det var ju inte självvalt)
Men nu, så roligt!  

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Hoppas din massage gör susen, själv ska jag till sjukgymnasten på fredag... KRAM!

2014-05-07 @ 10:36:01
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0