Bloggar

Har just läst en massa bloggar. Bloggar om skilsmässor, otrohet osv. Läser och blir så berörd. Det har nu gått snart 2 år sen jag sa att han fick flytta efter en sommar i kaos. Kaos för att han "troligen" var med henne, kaos för att jag grät varje dag, flera gånger om dagen. Förstod att det var så men ville inte förstå! Tröstade barnen för att de var lika ledsna som jag för att han inte kom. 
Men jag kan säga: det blir bättre! 
Jag har lämnat det hemska bakom mig, köpte mitt egna hus, lärde mig att ta hand om mig själv, lärde mig att jag är värd något. Lärde mig att jag har fantastiska människor runt om mig. Fick fina vänner genom min förra blogg. Träffar vänner och gör roliga saker, tittar på vilket tvprogram jag vill, äter mat som vi gillar osv. 
Det är inte 100 ännu men det kommer det att bli! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Är glad att du är lycklig <3

2014-05-16 @ 08:29:34
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Morsan

Ja det är väl så att med tiden så blir det bättre!!

2014-06-13 @ 09:17:41
URL: http://www.nattstad.se/Morsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0