Jag har fått ett kusinbarn!

Jag har fått en kusinbebis! Hon är så söt. 
 
I dag dag har jag varit på KBT. Ändra på tankarna, inte jämföra med X. Tro att det bara finns en som X. Alla är inte som X. Sluta vara rädd, sluta tro på X ord om mig. Sluta tro att X har rätt om mig och att bästa har fel. Tro att jag är värd det bästa och att jag är värd kärlek. 
Det är väldigt svårt när jag har X sombråkade med mig om en kavaj ( efter 2 år),X som anklagar mig för att förstört mellan son och X. 
Det är svårt att tänka om när jag får höra elaka saker. Men med KBT så kommer jag att lära mig att tänka nytt! 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Japp, kbt ger dig verktyget att sticka hål på dina egna tankesätt, och bli "fri" Lycka till!!!!!

2014-03-14 @ 07:22:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har hört att KBT ska vara riktigt bra. Kramar

2014-03-15 @ 08:29:00
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0