Fredag

Snö och kallt. Ingen hit om jag får tycka. Jobbat i två dagar och haft så sjukt mycket att göra. Det blir aldrig lugnt. Jag tycker att mina elever och kollegor är de bästa. Men det är så mycket lagar och paragrafer, skriva, hirariki i skolans värld tyvärr. Jag har fått en väska av min snälla. Blev så glad. Du behöver uppmuntras... Lite tjafs med X måste det ju vara såklart. Sa till X att jag inte ville prata med honom och la på luren. Klart! Behöver inte lyssna, frihet! Som en annan skrev på sin blogg: kan inte länka, vet inte hur man gör. Hon tycker synd om hans nya och tänk, det gör jag med. Tycker synd om henne när han visar sitt rätta jag. Skönt att slippa hans humörsvängningar. Elaka ord. I morgon jobbar son och jag ska vara med min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0