Badrum

Det första badrummet ska kalklas på måndag och vara klart nästa vecka och då börjar de på det andra. Så fint kommer det bli!
Dotter har åkt till fjällen nu med sin kompis, de kommer att ha roligt där. Jag jobbar 3 dagar och är ledig 2 den här veckan. 
Det har hänt något med lilla hunden. Han är orolig och piper när vi inte är där han är. 
hoppas att det går över. 
Min bok är nästan klar, min mentor läser igenom den nu. Den är ju en terapibok utifrån mitt perspektiv. Allt i historien är ju inte sant men det mesta. Det gör ont att läsa när den är så utlämnande, ont att jag har haft ett sådant liv. Mycket glädje men så mycket sorg. 
kanske den publiceras någon gång, vem vet? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0