Känslomässigt förstörd

Tänk att det sätter sådana spår. 
Jag har svårt att öppna mig. Bästa tycker att jag är känslokall i vissa stunder. Säger han något som inte passar mig just då så då är det över....
Så dumt och knäppt beteende, jag vet! 
Som tur var så har jag inte skrämt i väg honom ännu. 👍
Att X har satt känslomässiga spår i mig. 
Jag vet om att jag gör så och jobbar med mig själv så. 
Jag har sagt till att X finns i mitt liv och kommer alltid att göra det tyvärr.....
Men bästa finns där och jag är så glad och tacksam för det! 

Kommentarer
Postat av: anna

Usch, saker kan verkligen sätta sina spår :( <3 Kämpa på <3 kramar

2014-12-07 @ 20:13:54
URL: http://coachingbyanna.blogg.se
Postat av: Selma

Läser lite i din blogg. Detta nya inlägg beskriver även mig. Gäller att vara medveten om sina fel ibland.

2014-12-08 @ 19:09:16
URL: http://www.detfixarsigkanske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0