Annandagen

Annandagen idag. 
Hundarna har åkt med X till fjällen och för första gången på 9 år har jag ingen skotträdd hund hemma. 
Snart fyller son 18 år! 
Känner mig inte så gammal att jag ska ha en vuxen son.
Jag har varit på julfest där de spelades gitarr och detta är utlagt på FB och har över 500 visningar! 
Jag sjunger och dansar vid bordet, ser inte riktigt klok ut men jag får väl bjuda på det....
Dotter kommer hem i dag till mig, igentligen min vecka men hon ska vara här över nyår när det är X vecka. 
Bästa har jag också träffat. 
Det är svårt att träffas då jag har barnen. De har inte träffat honom och det är inte aktuellt ännu. Vi får se hur allt kommer att gå. Men han gör mig så väldigt glad! 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Låter som om livet leker å att du har det bra <3

2014-12-26 @ 14:10:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Selma

Vad klokt att vänta, och det låter härligt att träffa någon som gör dig glad!

2014-12-26 @ 19:18:51
URL: http://WWW.detfixarsigkanske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0