Plankan

Jag är med i plankutmaning. Dag 29 270 sekunder!!!!!! Oj, men det ska jag klara? Hemma går det sådär. Det är som en repig skiva som aldrig tar slut! X kommer vara en sådan människa som går igenom livet och skiter fullkomligt i vem som såras längst vägen. Jag går i terapi, jobbar med mig själv men det känns tröstlöst då jag har X som inte gör ett enda fel enligt sig själv. På lördag är det stor fest och det ska bli så kul. Det som ska bli kul oxå är att jag ska köpa nya kläder. För två år sedan hade jag stl 42-44 i byxor och nu kommer jag i 36. Det är jag så glad över. Mina armar är mer shapade och magen, ja den ska ju få rutor :-) Med plankan och sit ups.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0