Upp och ner

Ena dagen allt bra med X men nästa dag ska jag dra åt helvete och är en jävla idiot, så jävla dum osv. Jag blir ju knäpp av det här.
Men det är ju alltid jag som börjar enligt X så jag får skylla mig själv. Ok, då vet jag det iallafall.

Snart sista dagen på benböjen. Idag 240 och i morgon 250. Sen är den klar.
Men inte har jag fått den rumpan som är på bilden inte, stockar till lår har jag ju fått.
Annas magutmaning tar livet av mig. Jag hatar, hatar plankan. Tack gulliga Anna för denna utmaning.
Jag har inga barn hemma ikväll så jag passar på att få besök av en vän.
Ska iof hämta sonen men sent.
Tog en löptur i spåret. 5 km på 31 min. Inte så dåligt om jag får säga det själv.
Målet är ju nu såklart att komma under 30 min, helst på 26 min.
Jag älskar mitt nya hus. Jag trivs och jag åkte förbi mitt gamla idag och det känns bara bra!
I morgon ska jag till Ikea igen och idag var jag och köpte blommor, hallonbuskar.
Jag vill ha fred och frid med X nu.
Det tar så mycket energi av mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, kan han inte bara ge sig :S
hehe, gött. Plankan ska inte vara rolig :P
Du är fantastiskt grym, bra jobbat med 5 km.
Underbart att du trivs i de nya <3 kram

2013-05-18 @ 19:31:52
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Eleonor

31 minuter är jättebra! Hejja dig :-) jag ska också pröva squatsutmaningen men jag tvivlar på att jag får den där rumpan jag med. Hehe

2013-05-18 @ 22:36:55
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se
Postat av: Tackan

Nu vet jag ju inte hur bra jag är på sånt hör och jag vet inte om du vill ha några råd.
Men så här tänker jag. När jag läser din blogg blir det tydligt att han är en skit och du klok och jo visst man är alltid två som träter och det är säkert inte lätt. Men när han är " trevlig" mår du bra och när han tjafsar mår du sämre och det är ju helt logiskt. Men till det jag ville komma till .... Jag tror det är viktigt att du fortsätter på den väg du valt och liksom kopplar bort honom och hur han är från din vardag och dina tankar. Liksom det spelar ingen roll vad han säger, vilket humör han är på osv för du är du och du är stark!!!
Jag förstår att det absolut inte är lätt och jag förstår att du vill att det ska vara bra och lugnt men det är inte du som ska behöva ta ansvar och anpassa dig för att det ska vara så.

Oj va rörigt detta blev, sov dåligt i natt ha ha men jag menar väl och jag är liksom stolt över dig fast jag inte känner dig :-)

2013-05-19 @ 08:17:49
URL: http://farhuset.blogg.se/far/
Postat av: ZtorZillen

Hallonbuskar? Åhhh va mysigt och fint det låter! Vad är det mer du ska göra på magutmaningen?

2013-05-19 @ 16:55:09
URL: http://ztorzillen.blogg.se
Postat av: Saras Träningblogg

Grymt sprunget!! Du är snart nere på dina 26 :D Utmaningarna är super tuffa men du är grymt stark :D Kämpa på!!

2013-05-19 @ 21:54:41
URL: http://monch.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag släpar efter lite med squarsen, men har inte heller fåt den där rumpan ;-P Men benmuskler iaf! Borde ut och springa, får se om jag får tummen ur senare... KRAM

2013-05-20 @ 07:27:42
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Rund är också en form!

Bra runda!:-))

Vad gäller X; låter som en mycket märkligt människa! Ta ingen skit. Låter mest som han mår dåligt, men det innebär INTE att han får ta ut det på dig! :-P

2013-05-20 @ 18:09:28
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0