Kryssning

Helt galen resa.
Så roligt hade vi, dansade natten lång. Jag trodde att jag skulle sova vid 23 som en pensionär men NEJ!
Drinkar och ont i fötterna. Trevliga människor. Hittade ett glatt gäng. Vårt gäng var lika glada. Vi åt mat och nattmat vid halv 4.
Dagen efter var ju inte lika roligt. Var ju väldig trött....
Jag älskar mina vänner, jag har haft så roligt.
Igårkväll blev jag utkörd. För son skulle ha sin" vän" som är en tjej här. Traskade iväg till bästa och pratade skit ett tag.
Snäll mamma som man är.
I dag fick jag min beskärda del av X igen. Rinner liksom lite av mig nu. Kan att han kallar mig elaka saker. Har hört det förut. Han kommer ju aldrig med något nytt.
Har haft pappa på middag och nu är son ute igen.
Snart dags att jobba, måste sova snart.


Kommentarer
Postat av: Anna

härligt att du haft trevligt <3
hoppas de gick bra med din son o hans tjej =)
kramar

2013-06-10 @ 20:33:02
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Nina

Hejsan! OJ va mycket jag missat! Har haft noll tid för datorn. Det är så hektiskt i mitt liv just nu. Men ikväll fick det bli lite data tid och då passar jag på att uppdatera mig lite bland mina blogg vänner.
Så roligt att du har det bra. Och att du inte låter ditt x vinna över dig! Du är stark och bäst =)
KRAMAR

2013-06-10 @ 22:29:39
URL: http://www.ninuz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0