Jobbar på halvfart

Har två veckor kvar innan semestern.
Har ganska mycket att göra men det märks att det är sommar.

Midsommar var bra. Brännbollsturnering en vann vi. Jag är rädd för bollar men springa kan jag :-)
Sol hela helgen och jag är så glad att landet är mitt. Tänk om X skulle tjafsa om att jag skulle köpa ut honom.....
Jag och barnen hade det bra, hundarna badade, min bästa släkt och vänner.
Så skönt att slippa bråk med X.
Jag pratade med honom igår, ett sådär samtal. X och son har ju inte så/ ingen kontakt. Jag är ensamstående med en tonåring fast pappan bor 5 min ifrån. Märkligt.

På fredag åker jag på fotbollscup med dotter och ska träffa M där.
Jag stannar till söndag.
Sedan bara en en vecka till sen semester!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0