Träning

Idag blev det träning. Jag pw istället med lite jogg. Det passar mig bättre. Utfall, backintervall och en massa plankan. Sida, vanlig osv. Nu har jag ont.
I höst ska jag ju börja på thaiboxning. Hur det nu ska gå? Det ska vara jättebra träning så jag hoppas på resultat. Jag ska även börja på yoga.
Det är mina träningsmål.
Mina andra mål är: sälja huset i fjällen, ha så lite kontakt med X som möjligt, måla om i köket, göra om badrummen, få en shabbtchickänsla hemma. Åka till Ullared. Träffa M.
Ta hand om mina barn, sätta dem först. Son vill inte ens prata med X.
Ha mina hundar, plocka svamp och sedan ska jag skriva min historia.
Jag ska ju gå en skrivarkurs. Det ska bli så kul.
Träffa vänner, ha fester, middagar.


Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Låter som om du har bra,sunda och spännande mål! Sk bliskoj att följa dig och se hur du förverkligar dem - du inspirerar!!!! KRAM

2013-08-01 @ 20:34:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: anna

Heja, bra jobbat!
Vilka bra mål du har <3

2013-08-01 @ 22:40:28
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0