Fest och fotbollscup och hatmåndag

Vi har haft fotbollscup i helgen. 7 öar möter varandra varje år. 37 året.
Det var vår tur att arrangera det. Cupen slutar med en stor fest för alla lag. Den var så rolig. Dricka, vänner och jobb. Men så kul!
I dag ska jag lämna dotter. Jag hatar det, hatar det så. Det är som att hjärtat slits ur kroppen.
X är som vanligt (inte snäll, allt är mitt fel osv)
Jag orkar snart inte mer. Alla säger ju att det blir bättre, men när?

Jag har sprungit nu ett par vändor. Det känns skönt men jag vill hitta det som alla hittar, att det är så roligt att springa.
Har inte hittat det ännu.
Jag körde mage, armar. Plankan är inte rolig alls.

Jag är så tacksam för min familj, släkt och vänner.


Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Kanske inte löpning är din grej? testa något annat; crosstrainer, simning eller mer smidighetsträning; yoga, pilates, chigong...?

2013-07-30 @ 16:26:50
URL: http://ztorzillen.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Det kommer när du minst anar, jag var p åväg att ge upp så plötsligt fick ajg uppleva det, men redan ett par rundor senare var det lika jobbigt å drygt igen ;-P Kommer å går mao! KRAM

2013-07-30 @ 18:55:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anna

Löpning är inte allt lätt eller roligt. Kanske kommer de, kanske inte. Gör något annat, ta PW:s ist ett tag. Det ska vara roligt att träna <3 kram

2013-07-30 @ 22:33:30
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0