Längesen nu

Det har gått upp och ner. Mest upp faktiskt. I mitten på januari är mitt och X liv slut för alltid! Äntligen! Den sista affären ska göras upp då. Det finns ingen som jag har tyckt om så mycket och betydde allt för mig som X. Nu är jag nästan likgiltig, avskyr honom för saker som händer med son och honom men ändå likgiltig. Självklart så ska det bråkas om jul. Då är det så voktigt att han ska träffa barnen och hundarna men till nyår, inte ett ljud... Märkligt? Då stör ju barn och hundar honom. X är även rädd för att S ska träffa mig d han har snackat så mycket skit om mig, psyksjuk som jag är... Tänk om hon kommer på att jag är älskad av många och trevlig. Hemska tanke :-) Träningen och vikten går bra. Förra vecka spelade jag rullstolsbasket. Fruktansvärda träningsvärk efteråt. Fotboll har det oxå blivit. Efter jul så är jag anmäld till ett korpenlag i innebandy. Jag har aldrig spelat det. Men kul ska det bli. Jag kan ju alltid bara stå i vägen.

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Kul att det är mest upp, ja förutom på vågen då där det går ner. Va rädd om dig! Kram

2013-12-15 @ 12:50:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad härligt att se vilken energi du har i träning och allt. Själv så orkade jag ingenting alls någon gång alls. Inte ens när det blev bättre. Riktigt härligt att läsa om andras styrkor.

Kram

2013-12-15 @ 22:07:45
URL: http://rabarberkalas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0