Julafton

Nu har den varit. Det var en skitjul. Dotter har bestämt att vara hos pappa denna vecka fast det är min. Han har lyckas vända henne mot mig. Jävla idiot! Jag orkar inte mer. Jag ger upp. Han köper sina barn. Det finns inget jag kan mäta mig mot. Tänk att han kör sin manipulation mot sin egen dotter. Det har tagit mig över 1år att komma ur det. Jag är ju klassad som psykisk misshandel. Tänk om hans nya var bra, då skulle hon sätta ner foten och säga till honom att man måste se till att barnen har det bra. Att man inte väljer ett barn före det andra, att man behandlar mig med respekt. Att man inte pratar skit om mamman eller pappan inför barnen. Men Nej. Han har lyckats. Jag ger upp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0