Dan före dan

Äntligen. Snart har det här året gått med. RN summering kanske jag ska ge mig på en annan gång. Jag skriver om mitt liv, författarkursen har gett mig så mycket. En bok blir till långsamt. Det gör ont att skriva om saker som har gjort mig så illa men samtidigt är det en bra terapi. Tänk vad långt jag kommit sen sommaren 2012 då allt ändrades. Jag fick höra vad X hade gjort mot mig och mina barn. Än i dag kan han ej stå för sin otrohet, vad han gjort, ställt till med. Men som man sår får man skörda: son vägrar träffa honom, exfru som avskyr honom, tappat vänner och folk som brydde sig om honom. Jag hoppas att en dag han vaknar upp och ser hans liv som det egentligen är. Ingenting som har gått fel i hans liv är ju hans eget fel utan mitt, barnens, systers osv. Jag tror på karma. En dag så kommer han se sanningen och då blir det jobbigt! Gud, vilket inlägg.... Blir trött på mig själv men det här är oxå terapi.

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Kikar och önskar dig en God Jul! KRAM

2013-12-23 @ 15:07:04
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0